Wat wij doen

Doen we met z’n allen!

Vervoer met een plus

Stichting vervoer verzorgt en coördineert het vervoer voor iedereen, of het nu gaat om de leerling naar school,  de werknemer naar de sociale werkvoorziening of om een uitje met het verzorgingshuis, bij Stichting Vervoer kan het allemaal! Ons team regelt voor al deze mensen 365 dagen per jaar vervoer op maat. Zo op het eerste oog is Stichting Vervoer de spin in een wijdvertakt netwerk van vervoersbedrijven, zorginstellingen, dagbestedingen en scholen. Voor al deze partijen zijn wij het aanspreekpunt, dit omdat wij een grote specifieke deskundigheid op dit gebied hebben opgebouwd. Wij nemen de zorg van het vervoer bij u uit handen en zorgen dat de opdracht bij de hier voor geschikte vervoerder terechtkomt. Vanzelfsprekend houden wij toezicht dat de opdracht goed wordt uitgevoerd door de vervoerder.

Vervoer met een plus

WAT UW WENS OOK IS

Doordat we aan de ene kant meerdere opdrachtgevers bedienen en aan de andere kant zaken doen met meer dan tien verschillende vervoersbedrijven, kan Stichting Vervoer erg flexibel opereren. Onze rol bestaat er vooral uit dat wij uiteenlopende vervoerswensen aan de juiste vervoersmodaliteiten weten te knopen. Dat klinkt abstract, maar in de praktijk betekent het gewoon dat we de ene keer op zoek moeten naar een touringcar en de andere keer naar een “Rolstoelbus”. Het is maar een voorbeeld, want weinig aan ons werk is standaard en geen vraag is ons te gek.

WAT UW WENS OOK IS

Rolstoelvervoer

Ook voor rolstoelvervoer kunt u bij Stichting Vervoer terecht, vooral op dit gebied groeit de behoefte aan vervoer op maat snel. Vroeger was een rolstoel een rolstoel, inmiddels zijn er allerlei varianten bijgekomen, tot aan scooter toe. Daar horen natuurlijk ook andere vervoerseisen bij en wij stellen daarom hoge eisen aan onze vervoerders. Onze vervoerders worden jaarlijks bijgeschoold zodat zij bekend zijn met de nieuwste technieken op dit gebied. Stichting vervoer onderschrijft het convenant Veilig Vervoer Rolstoel inzittenden dat is opgesteld door het Ministerie van Verkeer, de gehandicaptenraad, de VNG, de taxibranche en de ouderen verenigingen.

Rolstoel vervoer

”GEEN TAXIBEDRIJF”

Eén ding zijn we niet: een taxibedrijf. Een minpunt? Wij denken van niet. Door onze onafhankelijke positie kunnen we hoge eisen stellen. Niet alleen aan onze vervoerders, maar ook op het gebied van kostenbeheersing. Anders dan taxibedrijven hebben wij er geen belang bij om ‘kilometers te maken’. We besparen kosten door ritten te bundelen en te combineren, zodat er niet met halflege bussen wordt gereden. Ook qua comfort, kwaliteit en veiligheid leggen we de lat hoog. Omdat we met veel vervoersbedrijven zaken doen, kunnen we makkelijk switchen als er klachten zijn over het ingezette materieel.

”GEEN TAXIBEDRIJF”

Neem CONTACT MET ONS OP