OVER ONS

Wij nemen u graag mee in ons gedachtegoed. We vinden het belangrijk om u te informeren over waar wij voor staan. Dit wijkt namelijk sterk af van het gebruikelijke binnen onze branche!

Geen nummers, maar mensen.

Stichting Vervoer is in februari 2015 opgericht door een aantal vervoerders die een jarenlange ervaring hebben opgebouwd in de vervoersbranche. Wij horen steeds vaker de klachten van ouders, dagbestedingen en scholen dat het vervoer erg achteruit gaat. De taxi’s komen te laat of zelfs niet, zijn moeilijk bereikbaar en het belangrijkste: er is geen persoonlijk contact meer met de klanten. Hier moest volgens ons iets aan gedaan worden, want Iedereen heeft recht op veilig, comfortabel, kwalitatief en vooral plezierig vervoer. Wij durven dan ook met zekerheid te zeggen dat dit alles bij Stichting Vervoer vanzelfsprekend is!

Opdrachtgevers

Klanten in het vervoer per dag

Jaar ervaring

Gedreven medewerkers

“Wij werken momenteel samen met meerdere opdrachtgevers zoals Levin, Middin, Sociale verzekeringsbank en Partou kinderopvang. Onze samenwerkingen zijn de afgelopen 4 jaar enorm gegroeid omdat iedereen erg tevreden is over hoe Stichting Vervoer te werk gaat en daadwerkelijk de klant op nummer één zet.”

Waarom Stichting Vervoer?

Doordat we aan de ene kant meerdere opdrachtgevers bedienen en aan de andere kant zaken doen met meer dan tien verschillende vervoersbedrijven, kan Stichting Vervoer erg flexibel opereren!

Eén ding zijn we niet: een taxibedrijf. Een minpunt? Wij denken van niet. Door onze onafhankelijke positie kunnen we hoge eisen stellen. Niet alleen aan de veiligheid, maar ook op het gebied van kostenbeheersing. Anders dan taxibedrijven hebben wij er geen belang bij om ‘kilometers te maken’. We besparen kosten door ritten te combineren, zodat er niet met halflege bussen wordt gereden.

• Ervaren
  • Persoonlijk